❤1the9❤

Wonderland & 1the9 forever together

دوستاننننننن همه بیان

  • ۲۰:۳۱

قالب قبلیه بهتره یا اینننننن 😂😂

  • ۱۹۴
Vafa 💙 army

این 0_0 

خدایی ♡
Maedeh ❤❤😇

قبلیه چی بود@—@

یه دقه 😁
Maedeh ❤❤😇

عررررررررر اونم خیلی قشنگه اینم قشنگه حالا چه کنم همین خوبه😍😍😂

❤❤❤
THE BOYZ 빵❤ 큐

اینننننننننننننننننننننن خیلییییییییییییییییییییییییی خوبعععععععععععععع @~@

جان من 😂❤
saba mohamadi

دوتاش

میسی ❤
شاخص توده بدنی

کسی باش 

که هیچکس

حتی تصورشم نمیکرد

بتونی باشی

:/  ؟
DIANA ヾ(⌐■_■)ノ♪

این🤩🤩🤩💖💖💜🧡💚🤍💙

❤❤😍
Park Hae ray

سلام شیمر،صبح بخیر 

حالت خوبه؟ الآن بهتری؟ :) 

 

واییی به پروفم اصلا اهمیت نده چون با پانی ج ح بازی کردم 😭😭😭🤣🤣🤣😂😂😂😂

سلاااااام
مرسی خیلی بهترم ♡ تو چطوری ؟ ^^

پروف قبلیت چی بوده 😂😂
جن لیسا بود ؟
Park Hae ray

خوبم بد نیستم،خدا رو شکر که خوبی :) 

 

 

آره پروف قبلی جنلیسا بود و الان این شد جججررررررررررر😂😂😂🤣🤣🤣

♡♡♡♡♡
جعرررررررررررررر 😂🤣🤦‍♀️
Anisa :)
به نظر من که قالب سوم بهتره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
کدوم سومیه 😅
Anisa :)

همونی که هنوز به وجود نیومده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

صحیح 😂😂
راستی الان تو دو عدد مادرشوهر 
و یک پدر شوهر 
و ۲۵ تا خواهر شوهر و برادر شوهر داری 😐😎💸
Anisa :)

شوهر جااااااااااااان

 

این همه خونواده یهویی از کجا آوردی توووو؟

 

خب معرفیشون کن بهم آشنا شم

 

دو عدد مادر شوهر؟ من همینو خیلی میدوستم:)

 

25؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا خود خدااااااااااااا

از بیان 😂😂

والا اومدن بهم پیشنهاد دادن بعد منم بچشون شدم 
بعد اونا هم گفتن ۲۵ تا خواهر برادر داری 0_0
PAN PAN NAFASAME :)

دیگه چییییییییییییی!!

 

جدیدا حواسم بهت نبوده پیشنهاد قبول میکنییییییییی!!

 

حتما فردا هم میای میگی بیا آنی اینام بچه هامن:"(

مگه خواهر شوهر و مادر شوهر زیاد نمیخواستی 😂😂
PAN PAN NAFASAME :)

شیم شیم بیا وب پدرت:/

آمدم فرزندم ♡ :)
شمبوز گمبوز (مانی قدیم)

اومدم بیا ببینم

امتحان رو

شمبوز گمبوز (مانی قدیم)

نمیرسی

حل کردم دارم باهات چک میکنم 😂
arol_ moon

ایننن قشنگ ترهه

ممنوننن❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan