❤1the9❤

Wonderland & 1the9 forever together

Wonderland

  • ۱۰:۰۸

سلام به همگییییی

روشنا هستم احتمالا بعضیا منو بشناسن

قبلا یه وب داشتم که به دلایلی حذف شد

و حالا این وبو واسه 1the9 زدم

میدونم که دیس شدن و واقعا سر این موضوع افسردگی گرفتم

ولی تصمیم گرفتم اینجا از گروه هایی که الان توشن حمایت کنم❤

که فعلا یک گروه دبیو کرده به اسم wei و یک گروه per debut(والا تلفظشو مطمفن نیستم😂 ) به نام play m boys وجود دارن

و بقیه اعضا مثل سونگ وون و ته وو و یه چان و تکهیون که تو این گروه ها نیستن فعلا کاراموزن و خبری ازشون نیست

هیچی دیگه امیدوارم حمایت کنین❤❤❤❤

فایتینگ کیپاپرز❤❤❤

  • ۱۹۵
Vafa 💙 army

باکس دنبالکننده ها

گذاشتم
~°•☆ LOVE

روشنک؟

بلاه؟😂
~°•☆ LOVE

روشناااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مبییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭
~°•☆ LOVE

زهرام😐🖕

~°•☆ LOVE

فاخ یو روشنا😐😂😂😂😂

 

عه خب ی نداع بده😂😂😂😂😂
Anisa :)

عکسسسسسسسسس سونگهوان جونمو بزارید اوننن بالا تو هدررر

 

آخخخخخخخ که چقدر دلم برا پسرام تنگولیده شده:"((((((((((((

 

از روز اول آندرنایتین باهاشون بودممممممممم خدااااااااااااااااااااااااا:"((((((((((

به مادر سلیطم بگوو 



بخدا میخاستم بزارم جا نشد😕 اصن کلی دنبال عکس دونفر میگشتم اصن نبود مجبور شدم تکهیونمو سونگهوانمو بردارممم😭😭😭😭
Anisa :)

شییییییییییییییییییییمررررررر شوهررررررررررررررر بدییییییییییی نباشششششششششششششش الاااااااااننننن گرررررررررریییییییه میییییییییییککککککککککنننننننمممممممااااااااااا:"(((((((((((((((((((((((((

والا خودش هدرو ساخته به خودش بگووو😂😂😂😂
~°•☆ LOVE

خاب اسمم لاوه دیگه:/

منم فریما ام 😂😐


فریماااااا جواب نده توو
~°•☆ LOVE

:///زهرا

خوشبختمم ♡
~°•☆ LOVE

الان من گیج شدممم

روشنا کو

من اینجام محلت نمیده کههههه

شوخی بیدم خاستی جواب بده
Anisa :)

ممنون مادرشوهر جونمممممممم:)))))))))))))))))))))))

 

فدای خودت شم

 

این شوهر من که به درد هیچی نمیخوره:/

چشمممممم روشننننننننن :(
Anisa :)

الان شوهر جانی یا مادر شوهر جان؟!

شوهررررر جانممممم :(
Anisa :)

شوهررررر جان تو که چشم و چراغ مایی:)

 

عششششششششقققققققققققمممممممممم:)))))))))))))

دلمو شکستیییی برو حالشوووو ببررر
Anisa :)

با من نموندیییییییییی برو حالشوو ببرررر

دلموووووو سوزوندییی برو حالشو ببر
zh

ی چیزی 

این گروه که دیسبند شد!

میدونم
میخوام از اعضا حمایت کنم که الان دارن تو کمپانیای دیگه فعالیت میکنن
مثلا جونسو و یونگها الان تو گروه وی این
دویام و جین سانگ و سونگ هوان تو یه گروه هنوز دبیو نکرده به اسم پلی ام بوین
بقیه هم کاراموزن
ANISA :)

شیمرررررررررر یه چییییزیییییییییییی

 

دختر دار شدیممممممممممممم^^

 

میفرستمش تو وب باهاش درست رفتار کنیییییییییییییاااااا دخترموووووووووووووو از برگ گل نازک تر نگیییییییییی^^

عه کی به دنیا اومد فرزندمممم 😍😍❤
Hitoka Arima

سلام بر پدر گرامیییی

دخترتون هیتوکا مقلب به هیتو هستم

سلااامممم دخترمممم چطوریییییی منم پدرت شیمرم 


سلام نوه جان منم مادربزرگتم😂😂
ANISA :)

یهویی امروز

 

ایناهاش خوشگل مامان

 

به بچم سلام کن^^

الهی بچم چند سالشه
ANISA :)

چقدر جالبه بچت محصول خودت بوده الان تازه داری باهاش آشنا میشی^^

جعرررررر 😂😂🤦‍♀️
ANISA :)

خب دیگ بمو ببر پیش عمه ها و عمو هاش و پدربزرگ و مادربزگاش

چرا نمیاد ، آفه ؟
ANISA :)

نمد.حتما آف شده

باش منتظرش میمونم ;)
راستی همسرم یه وب زدم کلیک بیشتر جهت حرف زدن و چرتن پرتن با دوستای بیانم
Hitoka Arima

واو پدر دوباره جواب داد

 

اره فرزندم بیا تو اون وب قرمز زد حمله بگیر میخوام پست بزارم پدر بزرگت اینا بیان *_*
ANISA :)

دخترم خجالتیه^^

 

دخترررررررررررررررررررررررررررم بیااااااااااااااااا

 

همسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسر تو کجاییییییییی

 

بیان من حوصلم سر رفته:"(

چه خانواده ای
چه دختر چه پدر ناپیدان 😂😂
ANISA :)

آره بخدا دق کردم:"(

 

مردمممممممممممممممممممممممممممم:"(

 دخترت کجاسسس نکنه رفتههه پسررر بازیییی 😂😂
ANISA :)

دخترمممممممممممم؟

 

حالا دیگ شد دختر منننننننننننن؟

 

بی تربیت کسیو زیر سر دارییییییییییییییییی؟

 

که از همین حالا داری حضانت بچه رو میندازی گردن مننننننننننن؟

 

نه بخدا من یادم نمیاد آخرین بار با کسی بوده باشم *-*
ANISA :)

یادددددددددددددددددددددددت نمیییییییییییییییییییاااااااادددددد

 

پس یعنننننننننننننننننننننننننننننننننییییییییی ببببببببببووووووددددددددددییی ااااااممممممماااا یاددددددددتتت نیییییییییسسسسسسستتتتتتتتت

 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نهههههههههههههه الاننننننن فککککک کردمممم من فقط با تو بودمممم 
عشقممممممم من فقط تو رو میدوستمممم 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ANISA :)

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

گریه نکن عشقم چیزی نشده که ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ANISA :)

درد پس از زایمان دارم چیزی نیست 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

گریه نکن خوب میشهههه ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
اما خدایی بچمون کو :]
ANISA :)

نمد واقعا نگرانشم:/

 

بهش کامنت دادم ج نداد

 

واااااااااااااااااااای تو چجور مردی هستی بدو دنبال بچههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عزییییییییییییززززززززموننننننننننننننننننننننننننننننن

 

برووووووووووووووووووووووو

منم یه عالمه پیام دادم نیست بچه :|
ANISA :)

ولی جدنی جدا از شوخی نگرانش شدم:"(

منم :"|
ANISA :)

یه کاری بکنیم توروخدا

 

از غصه مردم:"(

والا نمد چ کار 
بگو منم همون کار رو میکنم ❤
ANISA :)

بوخودا منم نمیدونم

 

فقط جدنی الان از غصه دق میکنمممممممممم:"(

دق نکن من اینجام :"((
ANISA :)

نه بخدا دق کردم الانه بزنم زیر گریه

 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چی شده عروس گلم؟
ANISA :)

این شوهرم بی احساس من که هیچی مگر خودت مادر جون 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

بچم گم و گور شده نیستش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

نگرانشم

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

وای خاک به سرم نوم گم شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریما گمش کرده؟؟؟؟ میکشمششششش
اهای فریمممممم خودتو مرده بدونن
ANISA :)

اره نیستتششششششش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

 

ولی خدایی بی شوخی خیلی نگرانشم از دیشب نیستش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

الهی نترس ایشالا پیدا میشع
ANISA :)

آخه از دیشب کجاست یعنی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

شاید نتش تموم شده
ANISA :)

شاید نمیدونم

 

وای دارم دیوونه میشم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اصن نگران نباش به خودت استرس ندههههههه
وبش کدومه؟ اصن کی هست؟😐😂
ANISA :)

هیتوکا یه ذره برو بالا تر تو همین کامنتا هستش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

باعش
ANISA :)

:"(

نمشناسمش
نگران نباش عروسم زود پیداش میشه💖
ANISA :)

کاش پیداش شه دق کردم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

شاید داره درس میخونه چون موقع تست هاست
ANISA :)

اوهوم:"( شاید

خود من فردا تست دارم😂😐😢
ANISA :)

چرا همه تست میزنن جز من ک کنکوریم:/

نمد😂
شاید چون 12 سال درس خوندی دیگه نا نداری😐😢😢💔💔💔
ANISA :)

آره بخدا خسسسسسسسسسسسسسستممممممممم قشنگگگگگگگگ

 

ریدم با این وضع 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

گوزشناسیم قبول نمیشم

الهیییی عروسممممم💔💔💔💔😢😢😢
نگوووووو ایشالا یه چیز خوبی قبول میشی💖
ANISA :)

💔💔😢😢😢

 

ان شاالله:)

 

میگم که نوت پیدا شد:"(

 

خداروشکر سالمه نت نداشته فقط:"(

شیمر : ارع آمد پیشم خانومم 
ANISA :)

حرف نزن شیمر با تو قهرم

 

یهووووووووووووووووووووووووویی غیبت میزنه همش:"(

:(
دلم برات تنگولیده آنیسا :"(
Miss Drippy

هههههههههههههههههههههههههه

ع ساری شناختمت
Miss Drippy

شیمر شی

جانننمممم
شما کی بیدی 😂😅
V ♰ C111

روشنااا خوبی؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan